آدرس دفتر

مشهد–بلوار ساجدی–بین ساجدی ۴ و ۶–ساختمان نگین-پلاک۷ – طبقه دوم

خدمات ما

در دعاوی طلاق در مشهد آماده ارائه این خدمات هستیم

وکالت

در دعاوی مربوط به طلاق در شهر مشهد آماده پذیرش پرونده و دفاع از موکلین خود می باشم

مشاوره

پیش از پذیرش پرونده می توانید در جلسات مشاوره ای ما شرکت نمایید و از فرآیند پیگیری پرونده مطلع شوید

تنظیم اوراق قضایی

تنظیم کلیه اوراق قضایی مانند لایحه و اظهارنامه از دیگر خدماتی است که در زمینه دعاوی طلاق به موکیل خود ارائه می نمایم.

درباره من

محمد سیدنژاد وکیل پایه یک دادگستری زاده ۱۳۴۵ در مشهد، تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه تهران با موفقیت سپری نموده، پس از دوره یکساله کارآموزی قضائی در سال ۱۳۷۲ جذب قوه‌قضائیه و به منصب قضاء منصوب شده است، وی بدوا قاضی اجرای احکام سپس قاضی ناظر زندان، به عنوان معاون دادستان دادیار دادسرای شهرستان بیرجند سپس دادرس دادگاه و پس از آن ریاست شعبه‌ ششم دادگاه‌های عمومی دادگستری شهرستان بیرجند را برعهده داشته است. سپس به ریاست شعبه چهارم دادگستری قوچان منصوب شده است که در آن شعبه نیز به تمام پرونده های مهم کیفری و حقوقی نیز رسیدگی کرده‌اند. وی به موازات کار قضائی در کمیسیون‌های شهرسازی نیز مشغول خدمت‌گزاری بوده است. وی دوره‌های کارآموزی عملی منصب قضاء را در کلیه محاکم کیفری یک تهران و مشهد و نیز محاکم حقوقی تهران و مشهد و نیز دادسراهای آن را با موفقیت سپری نموده است. ایشان بلحاظ علاقه‌ وافری که به شغل وکالت داشته است پیشنهادهای مدیریتی و ریاست را نپذیرفته و از منصب قضاء استعفا و از سال ۱۳۸۲ عضو کانون‌وکلای‌دادگستری خراسان شده و سالهاست که بعنوان وکیل پایه یک دادگستری در خراسان و مشهد مشغول به خدمت است.

بیش از 21 سال سابقه وکالت

عضو کانون وکلای خراسان از سال 1382

بیش از 17 سال سابقه قضاوت

عضو سابق کمیسیون های شهرداری

نمونه آراء موفق

در این بخش تعدادی از آرای موفق در دعاوی طلاق قرارداده شده است.

گالری تصاویر

سوالات پرتکرار

به پرتکرارترین سوالات شما درباره وکیل طلاق مشهد پاسخ داده ایم

وکیل طلاق در مشهد خدماتی مانند مشاوره حقوقی در امور طلاق، تنظیم دادخواست طلاق، نمایندگی در دادگاه، مشاوره در مورد حقوق مالی مانند مهریه و نفقه، و حل و فصل اختلافات مربوط به حضانت فرزندان ارائه می‌دهد.

می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت، مراجعه به کانون وکلا، مشاوره با دوستان و آشنایان، و بررسی نظرات مشتریان قبلی به بهترین وکیل طلاق دست پیدا کنید.

هزینه وکیل طلاق بستگی به پیچیدگی پرونده، تجربه وکیل، و مدت زمان مورد نیاز برای رسیدگی به پرونده دارد. معمولاً هزینه‌ها شامل مشاوره، تنظیم مدارک و حضور در دادگاه است.

مدت زمان رسیدگی به پرونده طلاق بستگی به نوع طلاق (توافقی یا غیر توافقی)، پیچیدگی مسائل مرتبط، و ترافیک کاری دادگاه دارد. به طور متوسط، پرونده‌های طلاق توافقی سریع‌تر به نتیجه می‌رسند.

بله، امکان طلاق بدون وکیل وجود دارد، اما داشتن وکیل می‌تواند فرآیند را ساده‌تر و سریع‌تر کند و از حقوق شما به بهترین نحو دفاع کند.

بله، در صورتی که یکی از طرفین از حکم صادره ناراضی باشد، می‌تواند با مشاوره وکیل درخواست تجدید نظر دهد و در دادگاه بالاتر مجدداً پرونده را بررسی کند.

به دنبال وکیل طلاق در مشهد می گردید؟

در جامعه امروز ما، طلاق یکی از رایج ترین انواع دعاوی خانواده است و متاسفانه روز به روز هم به تعداد آن افزوده شده و آسیب های آن هر روز بیشتر از قبل سلامت جامعه را تحت الشعاع قرار می دهند، اما این پایان ماجرا نیست و دعوای طلاق می تواند برای هریک از زوجین هم آسیب های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد اگر از راهنمایی و مساعدت یک وکیل خانواده و متخصص در حوزه طلاق بی بهره باشند.


جناب آقای محمد سیدنژاد (قاضی سابق دادگستری) و وکیل طلاق در مشهد با بیش از 20 سال سابقه وکالت در دعوای گوناگون از جمله طلاق و خانواده، آماده همراهی شما در تمام مراحل رسیدگی به پرونده می باشند.ایشان دانش آموخته دانشگاه تهران بوده و سابقه خدمت در دستگاه قضا را نیز در کارنامه خود دارند.


طلاق را می توان پایان قانونی و شرعی ازدواج معنا کرد که به تبع آن تمام وظایف و تکالیفی که زوجین نسبت به یکدیگر دارند پایان یافته و زندگی مشترک زن و شوهر خاتمه می یابد.بنابر اعلام وبسایت ویکیپدیا، در سال 1391 بیش از 150 هزار طلاق در ایران به وقوع پیوسته اند که همین امر بیانگر اوضاع نابسامان نهاد خانواده در جامعه امروز ما می باشد.طلاق به خودی خود ناگوار و تلخ است اما ناآگاهی از حقوق و قوانین حاکم بر آن می تواند تبعات جبران ناپذیری بر جای بگذارد از همین رو مراجعه به وکیل متخصص در حوزه طلاق و خانواده می تواند خسارات ناشی از این اتفاق ناگوار را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهد.به طور کلی بهتر است که وکیل طلاق در مشهد و یا در هر شهر دیگر ایران،دانش آموخته رشته حقوق خانواده بوده و یا تجربه بالایی در پیگیری پرونده های طلاق داشته باشد.


اگر به دنبال وکیل در شهر مشهد می گردید که سابقه و تخصص بالایی در دعاوی خانواده و طلاق داشته باشد، از طریق شماره درج شده در بالای صفحه با ما تماس بگیرید.


طلاق گرفتن شاید یکی از ناخوشایندترین اتفاق برای بسیاری از زوج‌ها باشد. طلاق گرفتن در این روزها اصلاً کار ساده‌ای نیست، به‌خصوص اگر خانم باشید و دیگر نخواهید با همسرتان زندگی کنید. برای یک پرونده طلاق به یک وکیل طلاق در مشهد نیاز خواهید داشت. در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد وکیل طلاق در مشهد بیان کنیم و پیشنهاد می‌دهیم که با ما همراه باشید.

دعاوی طلاق به چه معنی است؟
اولین سؤالی که باید به آن بپردازیم این است که اصلاً دعاوی طلاق چیست؟ البته ازآنجایی‌که متأسفانه طلاق گرفتن بسیار زیاد شده است، اکثر ما در مورد دعاوی طلاق اطلاعاتی داریم اما باز هم نیاز است که در مورد این موضوع هم مطالبی را بیان کنیم.
توجه داشته باشید که یک دعوی طلاق، جنبه‌های مختلفی دارد. به‌عنوان‌مثال شما اگر می‌خواهید برای طلاق گرفتن اقدام کنید، باید برای گرفتن مهریه، نفقه، حضانت بچه و… هم به‌صورت هم‌زمان اقدام کنید. حالا نکته مهم اینجاست که هرکسی نمی‌داند که در اولین گام باید برای کدام مورد اقدام کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع بیان خواهیم کرد.

ضرورت مراجعه به وکیل خوب برای طلاق
در مطالب بالا یک سؤال بسیار مهمی را مطرح کردیم، برای طلاق گرفتن باید اول برای ثبت طلاق اقدام کنید یا همان ابتدا درخواست نفقه و مهریه بدهید. اصلاً اگر شوهر شما بگوید که توان مالی برای پرداخت مهریه ندارم، چه کار باید کنید؟
موارد بسیاری مانند این دو سال است که فرصتی برای مطرح کردن آن‌ها نخواهیم داشت. در این حالت یک وکیل طلاق در مشهد به شما کمک می‌کند که بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که داشتن وکیل خوب برای طلاق در مشهد اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا پرونده‌های حقوقی پیچیده‌تر از آن چیزی هستند که شما تصور می‌کنید.
یک وکیل برای طلاق در مشهد به شما کمک می‌کند که بتواند متناسب با شرایط خود، شرایطی که دارید و چیزی که به دنبالش هستید، هدف پرونده خود را مشخص کنید و به آن دست پیدا کنید. در مورد ضرورت داشتن و مراجعه به بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد باید به موضوع بسیار مهمی هم اشاره کنیم.
باید بگوییم که در دادگاه تنها چیزی که اهمیت دارد، قانون و علم قاضی است، یعنی شما باید بتوانید از شواهدی که وجود دارد و همچنین قوانین کشور برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. حالا سؤال اینجاست، مگر شما از تمام ماده‌قانونی‌های اطلاع دارید؟
در چنین مواردی یک وکیل توافقی در مشهد به شما کمک بسیاری خواهد کرد. به‌طورکلی پیشنهاد ما این است که انجام هر کاری را به متخصص آن بسپارید. همان‌طور که برای درمان بیماری خود به یک پزشک مراجعه می‌کنید، برای حل‌وفصل پرونده‌ طلاق خود هم به یک وکیل طلاق در مشهد مراجعه کنید.


بهترین وکیل طلاق در مشهد را می‌شناسید؟
در مطالب بالا گفتیم که اصلاً چرا باید از یک وکیل طلاق توافقی در مشهد کمک بگیرید. حالا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اصلاً بهترین وکیل طلاق در مشهد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در ادامه این ویژگی‌ها را به‌طور کامل شرح داده و در مورد آن‌ها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.
تخصص
نباید این موضوع بسیار مهم را فراموش کنیم که در هنگام انتخاب یک وکیل طلاق در مشهد باید به تخصص او توجه داشته باشیم. به اینکه وکیل موردنظر شما چه سابقه‌ای دارد، تابه‌حال چند پرونده در مورد طلاق توافقی داشته و نتیجه نهایی آن‌ها چطور شده است؟
اصلاً این وکیل خوب در مشهد برای طلاق کارآموز است یا در زمینه وکالت سال‌ها تجربه و تخصص دارد؟ پاسخ به این سؤالات اگرچه در ظاهر ساده است اما باید بگوییم که بر روی نتیجه پرونده شما تأثیر بسیار زیادی دارد و نباید از آن غافل شوید.
تجربه
از دیگر مواردی که در انتخاب وکیل طلاق در مشهد باید به آن توجه داشته باشید، تجربه است. حالا این تجربه به وکیل شما کمک می‌کند که هم تخصص بیشتری داشته باشد و هم اینکه برخورد بهتری با مشکلات داشته باشد، این موضوع هم اهمیت بسیار زیادی دارد.
مهارت فن بیان
یک وکیل طلاق مشهد باید بتواند در دادگاه و نزد قاضی به‌خوبی صحبت کرده و از حق شما به‌عنوان موکلش دفاع کند. حالا اگر یک وکیل فن بیان خوبی نداشته باشد، چطور می‌تواند از حق شما دفاع کند؟ همان ابتدای وکالت دادن به یک وکیل طلاق در مشهد به این موضوع هم توجه داشته باشید.
صداقت
شاید بتوان گفت که مهم‌ترین ویژگی بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد باید به آن توجه کنید، صداقت او است. در بعضی از موارد پرونده شما نتیجه‌ای ندارد که به دنبالش هستید. در این حالت یک وکیل خوب باید این موضوع را به شما اطلاع دهد. شاید اصلاً شما نخواهید که پرونده را پیگیری کنید و همان‌جا پرونده بسته شود.
حالا باید بگوییم که متأسفانه وکیل طلاق داریم که فقط به سود مالی خودش فکر می‌کند و اصلاً در هنگام صحبت با موکلش صداقت ندارد. پیشنهاد می‌دهیم که به‌هیچ‌عنوان وکالت خود را به چنین شخصی نسپارید.
به این موضوع هم توجه داشته باشید که یک وکیل طلاق در صورتی می‌تواند برای شما نتیجه خوبی را به همراه داشته و اثربخش باشد که ویژگی‌های گفته شده در بالا را داشته باشد. این موضوع را فراموش نکنید که شما لایق بهترین‌ها هستید، زیرا برای دریافت چنین خدماتی، هزینه می‌کنید. اگر برای هزینه خودتان، وقتی که می‌گذارید و درنتیجه نتیجه پرونده ارزش قائل هستید، باید از بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد کمک بگیرید.
در متن بالا سعی بر این داشتیم که اطلاعات مهمی در مورد وکیل طلاق در مشهد بیان کنیم. در ابتدا اطلاعاتی در مورد پرونده طلاق و دعاوی طلاق ارائه دادیم. بعدازآن در رابطه به ضرورت داشتن یک وکیل خوب برای طلاق اشاره داشتیم. درنهایت هم اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد بیان کردیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و طرح سؤالات خود با شماره‌های دفتر تماس بگیرید و از امکان مشاوره ما بهره‌مند شوید.

تماس با ما

ما بی‌صبرانه مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارسال پیام در ایتا

ارسال پیام در بله

مشهد – بلوار ساجدی – بین ساجدی ۴ و ۶ – ساختمان نگین – پلاک۷ – طبقه دوم

موقعیت ما بر روی نقشه

تمامی حقوق برای گروه مشهد وکیل محفوظ می باشد