آدرس دفتر

مشهد–بلوار ساجدی–بین ساجدی ۴ و ۶–ساختمان نگین-پلاک۷ – طبقه دوم

خدمات ما

در دعاوی دیه در شهر مشهد آماده ارائه این خدمات هستیم

وکالت

در دعاوی مربوط به اخذ دیه در شهر مشهد آماده پذیرش پرونده و دفاع از موکلین خود می باشم

مشاوره

پیش از پذیرش پرونده می توانید در جلسات مشاوره ای ما شرکت نمایید و از فرآیند پیگیری پرونده مطلع شوید

تنظیم اوراق قضایی

تنظیم کلیه اوراق قضایی مانند لایحه و اظهارنامه از دیگر خدماتی است که در زمینه دعاوی دیه به موکلین خود ارائه می نمایم.

درباره من

محمد سیدنژاد وکیل پایه یک دادگستری زاده ۱۳۴۵ در مشهد، تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه تهران با موفقیت سپری نموده، پس از دوره یکساله کارآموزی قضائی در سال ۱۳۷۲ جذب قوه‌قضائیه و به منصب قضاء منصوب شده است، وی بدوا قاضی اجرای احکام سپس قاضی ناظر زندان، به عنوان معاون دادستان دادیار دادسرای شهرستان بیرجند سپس دادرس دادگاه و پس از آن ریاست شعبه‌ ششم دادگاه‌های عمومی دادگستری شهرستان بیرجند را برعهده داشته است. سپس به ریاست شعبه چهارم دادگستری قوچان منصوب شده است که در آن شعبه نیز به تمام پرونده های مهم کیفری و حقوقی نیز رسیدگی کرده‌اند. وی به موازات کار قضائی در کمیسیون‌های شهرسازی نیز مشغول خدمت‌گزاری بوده است. وی دوره‌های کارآموزی عملی منصب قضاء را در کلیه محاکم کیفری یک تهران و مشهد و نیز محاکم حقوقی تهران و مشهد و نیز دادسراهای آن را با موفقیت سپری نموده است. ایشان بلحاظ علاقه‌ وافری که به شغل وکالت داشته است پیشنهادهای مدیریتی و ریاست را نپذیرفته و از منصب قضاء استعفا و از سال ۱۳۸۲ عضو کانون‌وکلای‌دادگستری خراسان شده و سالهاست که بعنوان وکیل پایه یک دادگستری در خراسان و مشهد مشغول به خدمت است.

بیش از 21 سال سابقه وکالت

عضو کانون وکلای خراسان از سال 1382

بیش از 17 سال سابقه قضاوت

عضو سابق کمیسیون شهرسازی خراسان رضوی

نمونه آراء موفق

در این بخش تعدادی از آرای موفق در دعاوی دیه قرارداده شده است.

گالری تصاویر

سوالات پرتکرار

به پرتکرارترین سوالات شما درباره وکیل دیه مشهد پاسخ داده ایم

نیاز به وکیل دیه در مشهد به دلیل پیچیدگی‌های حقوقی پرونده‌های دیه و تخصصی بودن قوانین مرتبط با آن است. وکیل دیه می‌تواند در بهبود روند پرونده و کسب نتیجه مطلوب کمک کند.

وکیل دیه در مشهد مسئولیت مشاوره حقوقی، تهیه مستندات قانونی، دفاع از حقوق موکل در دادگاه و مذاکره با طرف مقابل برای کسب حداکثر حق موکل را بر عهده دارد.

هزینه وکیل دیه در مشهد بسته به پیچیدگی پرونده، تجربه وکیل و مدت زمان مورد نیاز برای رسیدگی به پرونده متفاوت است. بهتر است با وکیل مورد نظر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی کسب کنید.

برای پیدا کردن وکیل دیه خوب در مشهد می‌توانید از مشاوره دوستان و آشنایان، جستجو در اینترنت و مطالعه نظرات مشتریان قبلی استفاده کنید. همچنین مراجعه به کانون وکلا نیز می‌تواند مفید باشد.

مدت زمان رسیدگی به پرونده دیه بستگی به جزئیات پرونده، تراکم کاری دادگاه و همکاری طرفین دارد. وکیل دیه در مشهد می‌تواند شما را در مورد مدت زمان تقریبی راهنمایی کند.

این موضوع بستگی به وکیل دارد. برخی وکلا مشاوره اولیه رایگان ارائه می‌دهند و برخی دیگر هزینه‌ای برای مشاوره اولیه دریافت می‌کنند.

به دنبال وکیل دیه در مشهد می گردید؟

امروزه در دادگاه ها افرادی بسیاری را می توان یافت که درگیر فرایند سخت و پیچیده ی دریافت دیه هستند و متاسفانه به دلیل ناآگاهی از قوانین و کمک نگرفتن از یک وکیل دیه گاها به حق و حقوق خود نمی رسند و دادگاه را دست خالی ترک می کنند چراکه دیه یکی از گسترده ترین و پیچیده ترین مباحث علم حقوق است و هیچ چیز مانند ورود وکیل متخصص دیه به پرونده نمی تواند برای شما راهگشا باشد.


جناب آقای محمد سیدنژاد (قاضی سابق دادگستری) و وکیل دیه در مشهد با بیش از 20 سال سابقه وکالت در دعوای گوناگون از جمله دیه و کیفری، آماده همراهی شما در تمام مراحل رسیدگی به پرونده می باشند.ایشان دانش آموخته دانشگاه تهران بوده و سابقه خدمت در دستگاه قضا را نیز در کارنامه خود دارند.
دیه مالی معین است که در ازای جنایت های غیرعمد و جنایات عمدی که به هر دلیل مشمول قصاص نمی شوند باید به فردی که در اثر جنایت وارده آسیب و زیان دیده است پرداخت شود.

لازم ذکر است که به دعاوی دیه در دادگاه کیفری رسیدگی می گردد بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل کیفری و آشنا به قوانین دیه در جریان رسیدگی می تواند ورق را به نفع شما برگرداند زیرا دعاوی دیه دارای پیچیدگی های خاص خود می باشند که ممکن است شما از آنها بی اطلاع باشید اما وکیل اخذ دیه حتما به این قوانین و راهکارها اشراف کامل دارد و می تواند علاوه بر دیه، سایر ضرر و زیان های وارده را هم از دادگاه به نفع شما درخواست کند.

به طور کلی دعاوی دیه زیر مجموعه دعاوی کیفری و جزایی قرار می گیرند و بهتر است وکلایی که تخصص جزایی دارند و یا سابقه زیادی در پیگیری و اخذ دیه دارند وکالت شما را در این مسیر پرپیچ و خم به عهده بگیرند.
برای تماس با وکیل در مشهد و یا وکیل دیه در مشهد از طریق شماره بالا اقدام فرمایید.

تماس با ما

ما بی‌صبرانه مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

پیام در واتساپ

پیام در تلگرام

مشهد – بلوار ساجدی – بین ساجدی ۴ و ۶ – ساختمان نگین – پلاک۷ – طبقه دوم

موقعیت ما بر روی نقشه

تمامی حقوق برای گروه مشهد وکیل محفوظ می باشد