وکیل محمد سیدنژاد

وکیل خانواده در مشهد

ساعت تماس

9 تا 12 صبح و ۵ تا ۸  عصر

آدرس دفتر

مشهد–بلوار ساجدی–بین ساجدی ۴ و ۶–ساختمان نگین-پلاک۷ – طبقه دوم

خدمات ما

در دعاوی خانواده آماده ارائه این خدمات هستیم

وکالت

در دعاوی مربوط به خانواده در شهر مشهد آماده پذیرش پرونده و دفاع از موکلین خود می باشم

مشاوره

پیش از پذیرش پرونده می توانید در جلسات مشاوره ای ما شرکت نمایید و از فرآیند پیگیری پرونده مطلع شوید

تنظیم اوراق قضایی

تنظیم کلیه اوراق قضایی مانند لایحه و اظهارنامه از دیگر خدماتی است که در زمینه دعاوی خانواده به موکیل خود ارائه می نمایم.

درباره من

محمد سیدنژاد وکیل پایه یک دادگستری زاده ۱۳۴۵ در مشهد، تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه تهران با موفقیت سپری نموده، پس از دوره یکساله کارآموزی قضائی در سال ۱۳۷۲ جذب قوه‌قضائیه و به منصب قضاء منصوب شده است، وی بدوا قاضی اجرای احکام سپس قاضی ناظر زندان، به عنوان معاون دادستان دادیار دادسرای شهرستان بیرجند سپس دادرس دادگاه و پس از آن ریاست شعبه‌ ششم دادگاه‌های عمومی دادگستری شهرستان بیرجند را برعهده داشته است. سپس به ریاست شعبه چهارم دادگستری قوچان منصوب شده است که در آن شعبه نیز به تمام پرونده های مهم کیفری و حقوقی نیز رسیدگی کرده‌اند. وی به موازات کار قضائی در کمیسیون‌های شهرسازی نیز مشغول خدمت‌گزاری بوده است. وی دوره‌های کارآموزی عملی منصب قضاء را در کلیه محاکم کیفری یک تهران و مشهد و نیز محاکم حقوقی تهران و مشهد و نیز دادسراهای آن را با موفقیت سپری نموده است. ایشان بلحاظ علاقه‌ وافری که به شغل وکالت داشته است پیشنهادهای مدیریتی و ریاست را نپذیرفته و از منصب قضاء استعفا و از سال ۱۳۸۲ عضو کانون‌وکلای‌دادگستری خراسان شده و سالهاست که بعنوان وکیل پایه یک دادگستری در خراسان و مشهد مشغول به خدمت است.

بیش از 21 سال سابقه وکالت

عضو کانون وکلای خراسان از سال 1382

بیش از 17 سال سابقه قضاوت

عضو سابق کمیسیون شهرسازی خراسان رضوی

نمونه آراء موفق

در این بخش تعدادی از آرای موفق در دعاوی خانواده قرارداده شده است.

گالری تصاویر

سوالات پرتکرار

به پرتکرارترین سوالات شما درباره وکیل خانواده مشهد پاسخ داده ایم

وکیل خانواده در مشهد می‌تواند در مواردی همچون طلاق، حضانت فرزندان، مهریه، نفقه، دعاوی خانوادگی، و تنظیم قراردادهای ازدواج و طلاق کمک کند.

می‌توانید از طریق جستجوی آنلاین، مراجعه به کانون وکلا، مشاوره با دوستان و آشنایان، و بررسی نظرات و تجربیات مشتریان قبلی به یک وکیل خانواده خوب دست پیدا کنید.

هزینه وکیل خانواده بسته به پیچیدگی پرونده، تجربه وکیل، و مدت زمان مورد نیاز برای رسیدگی به پرونده متفاوت است. معمولاً یک جلسه مشاوره اولیه به شما کمک می‌کند تا برآورد دقیقی از هزینه‌ها داشته باشید.

بله، در برخی موارد مانند طلاق توافقی، امکان انجام فرآیند طلاق بدون حضور در دادگاه وجود دارد. وکیل خانواده می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بله، وکیل خانواده می‌تواند در حل و فصل اختلافات ارثی، تنظیم و تفسیر وصیت‌نامه، و سایر دعاوی مرتبط با خانواده به شما کمک کند.

با کمک وکیل خانواده می‌توانید دادخواستی برای مطالبه مهریه تنظیم و به دادگاه تقدیم کنید. وکیل می‌تواند شما را در تهیه مدارک و پیگیری مراحل قانونی یاری دهد.

به دنبال وکیل خانواده در مشهد می گردید؟

افزایش فزاینده دعاوی خانواده از یک سو و از سویی دیگر اهمیت بسزایی که این دعاوی به سبب ارتباطی که نهاد خانواده با سلامت جامعه دارد، باعث می شود تا دعاوی خانواده در زمره مهمترین دعاوی حقوقی قرار گیرد. از این رو بهره‌مندی از مشورت های وکلای متخصص و باتجربه در زمینه دعاوی خانواده می تواند بسیار راهگشا بوده و شما را از تبعات بسیار سنگین شکست در دعوا مصون دارد.

جناب آقای محمد سیدنژاد به عنوان وکیل خانواده در مشهد با بیش از 20 سال سابقه وکالت در دعاوی گوناگون از جمله دعاوی خانواده و طلاق، آماده همراهی شما در تمام مراحل رسیدگی به پرونده می باشند.ایشان که دانش آموخته دانشگاه تهران می باشند، سابقه خدمت در دستگاه قضایی را نیز در کارنامه خود داشته که همین امر تسلط و اشراف ایشان به قوانین و مباحث حقوقی را دو چندان می کند.

برای تماس با آقای محمد سیدنژاد (وکیل خانواده در مشهد) می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

هر زمان که زن و مردی به نکاح یکدیگر درآیند، خانواده تشکیل می شود و هر یک نسبت به دیگری دارای حقوق و تکالیفی می گردد که سرباز زدن از انجام این تکالیف می تواند منشا شکل گیری یک دعوای خانوادگی باشد.اهمیت نهاد خانواده تا بدان جاست که در سال های اخیر مجلس شورای اسلامی قانونی را برای حمایت از خانواده به تصویب رسانده که این امر نشانگر اهمیت و حساسیت خانواده در نگاه قانون گذار می باشد.

وکیل خانواده کسی است که با قوانین حوزه خانواده آشنایی کامل داشته و فارغ التحصیل رشته حقوق خانواده بوده و یا تجربه بالایی در دعاوی خانواده داشته باشد.وکیل خانواده باید بتواند دعاوی خانواده از جمله طلاق، مطالبه مهریه، حضانت فرزند و … پیگیری نموده و تا حصول نتجیه در کنار موکل خود باقی بماند.

برای تماس با آقای محمد سیدنژاد (وکیل مشهد) می توانید با شماره درج شده در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید.

دعاوی خانوادگی به چه معنی است؟

همان‌طور که گفتیم قبل از اینکه در مورد وکیل خانواده در مشهد صحبت کنیم، لازم است بگوییم که اصلاً دعاوی خانوادگی به چه معنی است. هنگامی‌که در مورد خانواده و مراجعه به وکیل و دادگاه صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن همه ما می‌رسد، طلاق بین زوجین است، درصورتی‌که دعاوی خانوادگی فقط برای این مورد نیست و موارد دیگری هم شامل می‌شود.

اولین موردی که شامل دعاوی خانوادگی می‌شود، همان موضوع ناخوشایند طلاق است. حالا این طلاق چه به درخواست زوجه مطرح شده باشد، چه زوج خواهان جدایی باشد، تفاوتی در طرح دعاوی خانوادگی نخواهد داشت. درصورتی‌که در بین عموم عکس این موضوع رواج پیدا کرده است.

در مواردی هم زوجه قصد طلاق گرفتن ندارد اما برای دریافت نفقه قانونی خودش می‌خواهد به‌صورت قانونی عمل کند. در این حالت هم یک دعاوی خانوادگی مطرح خواهد شد. حضانت بچه هم از دیگر مواردی است که در گروه دعاوی خانوادگی جای می‌گیرد.

در بعضی از موارد هم مادر یا پدر برای دیدن بچه خودش ( زوج و زوجه از یکدیگر جدا شده‌اند) باید باز هم یک دعوی خانوادگی را مطرح کرده و با کمک رأی دادگاه به خواست خود دست پیدا کند. حالا اینکه اصلاً در چنین مواردی چرا باید از وکیل خانواده در مشهد یا هر شهر دیگری کمک بگیرید، موضوعی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

علت اهمیت دعاوی خانواده را میدانید؟

در رابطه با دعاوی خانوادگی باید به این موضوع هم دقت کنید که ازدواج یک فرآیند است که گذشته و حال شما بر روی نتیجه نهایی دعوی شما تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل برای اینکه بتوانید پرونده خود را به سرانجام برسانید به یک وکیل پایه یک دادگستری خانواده مشهد نیاز خواهید داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، علت مراجعه به یک وکیل خانواده در مشهد است. شما نیازی نیست که فقط برای حل پرونده‌های حقوقی خود به یک وکیل مراجعه کنید. در بسیاری از موارد، پیشگیری بهتر از درمان است، یعنی برای جلوگیری از یک مشکل بزرگ می‌توانید از یک وکیل خانواده خوب در مشهد کمک بگیرید.

حالا احتمالاً بپرسید که چه مواردی؟! مثلاً تصور کنید که قصد ازدواج دارید و در مورد حقوق زنان و شروط ضمن عقد، سؤالاتی دارید. در این حالت برای اینکه به جواب درستی دست پیدا کنید، می‌توانید از وکیل خانواده در مشهد کمک بگیرید و از بروز یک مشکل بزرگ جلوگیری خواهید کرد.

حالا مثال فوق فقط یک مورد از اهمیت و ضرورت کمک گرفتن از یک وکیل خانواده مشهد است. در بسیاری از موارد می‌توانید با کمک یک وکیل خانواده از بروز مشکلات بسیاری جلوگیری کنید. همه ما هم میدانیم که پیشگیری بهتر از درمان است و باید برای پیشگیری و جلوگیری از بروز مشکلی، اهمیت بیشتری قائل شویم.

حالا باید به این موضوع هم اشاره کردیم که در بسیاری از موارد مطرح کردن دعوی خانواده هم به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. مثلاً شما می‌خواهید طلاق بگیرید و هم‌زمان قصد دارید برای گرفتن نفقه و مهریه هم اقدام کنید. حالا باید اول کدام دعوی را مطرح کرده و به آن رسیدگی کنید؟ این موضوع اهمیت ضرورت مراجعه به یک وکیل خانواده در مشهد را نشان می‌دهد که در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با آن بیان خواهیم کرد.

ضرورت مراجعه به وکیل خانواده خوب در مشهد را میدانید؟

حالا به همین موضوع اصلی می‌رسیم که اصلاً چرا باید از یک وکیل خانواده مشهد برای دعاوی خانوادگی کمک بگیریم. دلیل اصلی همانی است که در مطالب بالا هم به آن اشاره کردیم. دنیای حقوق و وکالت پیچیدگی‌های بسیاری دارد. هر ماده قانون و تبصره در آن می‌تواند تأثیر بسیاری بر روی نتیجه نهایی داشته باشد.

به این موضوع هم باید دقت کنید که هر کسی می‌تواند در رشته خودش ماهر باشد. مثلاً شما می‌توانید یک معلم یا مهندس خوب باشید و کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید ولی نمی‌توانید مانند یک وکیل خود در مشهد عمل کنید.

اگر می‌خواهید دردسر دادگاه رفتن را نداشته باشید، نتیجه برای شما همانی شود که می‌خواهید و… پیشنهاد می‌دهیم که وکالت خود را به یک وکیل پایه یک دادگستری خانواده مشهد بسپارید. این کار مزیت‌های بسیاری را برای شما خواهد داشت.

البته به شما پیشنهاد می‌دهیم که وکالت خود را به بهترین وکیل خانواده مشهد بسپارید. در این حالت دیگر هیچ نگرانی خاصی بابت نتیجه نهایی نخواهید داشت. البته در رابطه با نتیجه پرونده حقوقی باید به موضوع بسیار مهمی توجه داشته باشید.

به این موضوع فکر کنید که یک پرونده حقوقی باید متناسب با قانون پیش برود و باید بگوییم که همیشه در یک پرونده حقوقی یک طرف برنده و طرف دیگر بازنده خواهد بود، مگر آنکه به یک توافق دست پیدا کنند. در این حالت اگر بهترین وکیل خانواده مشهد در اختیار داشته باشید، باز هم قانون و موضوع پرونده شما اهمیت بسیار مهمی دارد.

شما می‌توانید برای حل پرونده و مشاوره با وکیل خانواده در مشهد به‌صورت تلفنی هم این کار را انجام دهید. در ادامه شماره وکیل خانواده در مشهد را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با آن کمک او بتوانید مشکلات حقوقی و قانونی خود را حل کنید.

به یاد داشته باشید که دعاوی خانوادگی تنوع بالایی داشته و نحوه مطرح کردن آن هم بسیار مهم است. ازاین‌رو بهتر است که برای دعاوی خانوادگی خود از وکیل خانواده در مشهد کمک بگیرید تا هم از بروز مشکلی پیشگیری کرده باشد و هم مشکل خود را به بهترین نحوه ممکن برطرف کنید.

 

تماس با ما

ما بی‌صبرانه مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

پیام در واتساپ

پیام در تلگرام

مشهد – بلوار ساجدی – بین ساجدی ۴ و ۶ – ساختمان نگین – پلاک۷ – طبقه دوم

موقعیت ما بر روی نقشه

تمامی حقوق برای گروه مشهد وکیل محفوظ می باشد