ساعت تماس

9 تا 12 صبح و ۵ تا ۸  عصر

آدرس دفتر

مشهد–بلوار ساجدی–بین ساجدی ۴ و ۶–ساختمان نگین-پلاک۷ – طبقه دوم

خدمات ما

در دعاوی حقوقی در مشهد آماده ارائه این خدمات هستیم

وکالت

در دعاوی مربوط به امور حقوقی در شهر مشهد آماده پذیرش پرونده و دفاع از موکلین خود می باشم

مشاوره

پیش از پذیرش پرونده می توانید در جلسات مشاوره ای ما شرکت نمایید و از فرآیند پیگیری پرونده مطلع شوید

تنظیم اوراق قضایی

تنظیم کلیه اوراق قضایی مانند لایحه و اظهارنامه از دیگر خدماتی است که در زمینه دعاوی حقوقی به موکلین خود ارائه می نمایم.

درباره من

محمد سیدنژاد وکیل پایه یک دادگستری زاده ۱۳۴۵ در مشهد، تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه تهران با موفقیت سپری نموده، پس از دوره یکساله کارآموزی قضائی در سال ۱۳۷۲ جذب قوه‌قضائیه و به منصب قضاء منصوب شده است، وی بدوا قاضی اجرای احکام سپس قاضی ناظر زندان، به عنوان معاون دادستان دادیار دادسرای شهرستان بیرجند سپس دادرس دادگاه و پس از آن ریاست شعبه‌ ششم دادگاه‌های عمومی دادگستری شهرستان بیرجند را برعهده داشته است. سپس به ریاست شعبه چهارم دادگستری قوچان منصوب شده است که در آن شعبه نیز به تمام پرونده های مهم کیفری و حقوقی نیز رسیدگی کرده‌اند. وی به موازات کار قضائی در کمیسیون‌های شهرسازی نیز مشغول خدمت‌گزاری بوده است. وی دوره‌های کارآموزی عملی منصب قضاء را در کلیه محاکم کیفری یک تهران و مشهد و نیز محاکم حقوقی تهران و مشهد و نیز دادسراهای آن را با موفقیت سپری نموده است. ایشان بلحاظ علاقه‌ وافری که به شغل وکالت داشته است پیشنهادهای مدیریتی و ریاست را نپذیرفته و از منصب قضاء استعفا و از سال ۱۳۸۲ عضو کانون‌وکلای‌دادگستری خراسان شده و سالهاست که بعنوان وکیل پایه یک دادگستری در خراسان و مشهد مشغول به خدمت است.

بیش از 21 سال سابقه وکالت

عضو کانون وکلای خراسان از سال 1382

بیش از 17 سال سابقه قضاوت

عضو سابق کمیسیون شهرسازی خراسان رضوی

نمونه آراء موفق

در این بخش تعدادی از آرای موفق در دعاوی حقوقی قرارداده شده است.

گالری تصاویر

سوالات پرتکرار

به پرتکرارترین سوالات شما درباره وکیل حقوقی مشهد پاسخ داده ایم

وکیل حقوقی می‌تواند در زمینه‌های مختلف حقوقی مانند تنظیم قراردادها، مشاوره حقوقی، دفاع از حقوق شما در دادگاه و حل اختلافات حقوقی به شما کمک کند.

شما می‌توانید از طریق اینترنت، مشاوره با دوستان و آشنایان، یا مراجعه به کانون وکلای دادگستری مشهد، یک وکیل حقوقی معتبر پیدا کنید.

هزینه خدمات وکیل حقوقی بستگی به نوع پرونده، تجربه وکیل، و مدت زمان مورد نیاز برای حل مسئله دارد. معمولاً هزینه‌ها در جلسه مشاوره اولیه توضیح داده می‌شود.

وکیل حقوقی می‌تواند شما را در فهم بهتر قوانین، دفاع از حقوق شما در دادگاه، تنظیم قراردادهای حقوقی و حل اختلافات یاری کند.

مدت زمان لازم بستگی به پیچیدگی پرونده، نوع دادگاه و سرعت پاسخگویی طرفین دارد. وکیل شما می‌تواند تخمین دقیقتری از زمان مورد نیاز ارائه دهد.امند.

وکیل حقوقی به مسائل مدنی و حقوقی مانند قراردادها و اختلافات حقوقی می‌پردازد در حالی که وکیل کیفری به دفاع از حقوق متهمین در پرونده‌های جنایی و کیفری مشغول است.

به دنبال وکیل حقوقی در مشهد می گردید؟

 برخلاف دعاوی کیفری، در دعاوی حقوقی پای جرم و جنایت در میان نیست و به جای آن بر روی جبران ضرر و زیان تاکید می گردد و دادگاه ها و شورای های حل اختلاف نه کیفر و تنبه فرد خاطی بلکه جبران خسارت فرد زیان دیده را دنبال می کنند.به دلیل طیف گسترده ای از دعاوی که در زمره دعاوی حقوقی جای می گیرند این نوع از پرونده ها از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردارند و کمک گرفتن از یک وکیل حقوقی در مشهد می تواند شما را در مسیر دادرسی و احقاق حق یاری کند.

جناب آقای محمد سیدنژاد به عنوان وکیل در مشهد با بیش از 20 سال سابقه وکالت در دعاوی گوناگون از جمله دعاوی حقوقی، آماده همراهی شما در تمام مراحل رسیدگی به پرونده می باشند.ایشان که دانش آموخته دانشگاه تهران می باشند، سابقه خدمت در دستگاه قضایی را نیز در کارنامه خود دارند.

 دعاوی حقوقی دسته ای گسترده از مشکلات حقوقی گوناگون را شامل می شوند که در آن احراز جرم برای تعقیب قضایی لازم نبوده و صرف ورود خسارت و اقامه دعوا توسط خواهان یا فرد خسارت دیده برای پیگیری دادگاه و صدور رای کفایت می کند.دعاوی حقوقی اگرچه مسائل حقوقی پرشماری را شامل می شوند اما در یک تقسیم بندی کلی به دو قسم اشخاص و اموال تقسیم می شوند.بر خلاف دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی به هیچ عنوان هزینه مشخصی نداشته و میزان بهای خواسته شده توسط خواهان تعیین کننده هزینه دادرسی این نوع از دعاوی می باشد.

به طور کلی وکلایی که دانش آموخته ی رشته حقوق خصوصی بوده و یا آن دسته از وکلایی که تجربه و تبهر بالایی در پیگیری و به سرانجام رساندن دعاوی حقوقی دارند می توانند خود را به عنوان وکیل حقوقی معرفی نمایند.

 

تماس با ما

ما بی‌صبرانه مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

پیام در واتساپ

پیام در تلگرام

مشهد – بلوار ساجدی – بین ساجدی ۴ و ۶ – ساختمان نگین – پلاک۷ – طبقه دوم

موقعیت ما بر روی نقشه

تمامی حقوق برای گروه مشهد وکیل محفوظ می باشد